İtiraf gönderebilmek için üye olmalısınız. Buraya tıklayarak üye olabilirsiniz.

idk&idc: ataşehir'den okula nasıl gidilip gelinir ?
agacdikenmuteahhit: otobüsle-özel araçla-taksiyle-bisikletle ( biraz yorucu olur) - yürüyerek (bu da yorucu olur) - helikopterle ( okulun pisti var. ataşehirden kaldırmak mesele)
22.06.2017, 14:04
idk&idc: bu güzel cevabın için teşekkür ederim , yararlı olacağına eminim
22.06.2017, 21:00
lacivert: ataşehir tam olarak neresinden geliceksin okula
22.06.2017, 21:19
lacivert: trendist tarafımı ona göre anlatıcam
22.06.2017, 21:21
idk&idc: bilmiyorum , sen her türlüsünü anlatsan
23.06.2017, 13:01
lacivert: şimdi ben sana bildiklerimi anlatıyım. 1) yeditepe üniversitesinin önünden minibüsler kalkıyor , cezaevi minibüsüne biniceksin sonra 15 dk ya yakın yol gidince dönemeç meydan var 4 yol agzı gibi orada iniceksin zaten o yolun birisi cezaevine digeri ise bizim okula çıkar indigin yer zaten durak orada bekliyceksin maltepe üniv yazan münibüse biniceksin diğeri ise yani tam anlatamıyorum öünkü bilmiyorum dedin 2) brandiumu biliyorsundur avm onun önünden kadıköye binen otobüslere bin 19t ,19y,14a kafıköyde inince oradanda km40 bin gel 3) yada bostancı köprüsüne git kardeşim deki adama bostancı köprü çıkış de aynen bu cümleyi kullan sonra seni indirince aşagıya doru giden yol görüceksin yani allt yola inenyol
23.06.2017, 16:58
lacivert: o yoldan git karşına önüne direk durak çıkıcak maltepe merkez minibüsüne bin maltepe merkezde in km40 a bin gel
23.06.2017, 16:59
lacivert: karışık anlattım galiba ama bunları biliyorum eğer garantiye almak istiyorsan kadıköye git oradan 19 h yada km40 a bin biraz yol uzuyor ama
23.06.2017, 17:00
lacivert: minibüslerlede gidilir ama en kolayı yeditepe ünivden bizim okula gelmek açıkcası
23.06.2017, 17:01
geceyedairr: ticaret bütünden çok kalan oldu mu?
axolotl: sanmam
19.06.2017, 15:06
hıkık: o gül gibi hocayı sinirlendirdiniz ya ne diyeyim size..
19.06.2017, 17:50
axolotl: sınavı kolay yapmıstı
19.06.2017, 18:23
geceyedairr: gül gibi hoca?
20.06.2017, 01:34
hıkık: gül gibi tabikide biraz iyi olsanız hocaya karşı o sınıfta büte kalan bile olmazdı
23.06.2017, 12:58
okumuşcahil: alttan ne kadar ders kalırsa kalsın ortalama tutunca geciliyo mu
lacivert: ortalaman 2 nin üstü ise geçiyorsun kardeşim o alttan kalan dersleride yaz okulunda veriyorsun diye biliyorum ama emin değilim
23.06.2017, 00:45
mühendis53: sinifi her turlu gecersinde önemli olan dersten gecmen
23.06.2017, 10:25
mühendis53: sinif gecme olarak dusunmeyin ders gecme olarak bakin olaya. birde 4. sinifta gano 2.00+ olmasi lazim ki mezun olasiniz.
23.06.2017, 10:26
okumuşcahil: 1 dönem 2.17 . 2 dönem 1.83 gano 2 4 tane ff dersim var üst sınıfa geçer miyim ?
okumuşcahil: ganom 2 sizce gecermiym
idk&idc: nereye geçer misin ?
22.06.2017, 11:47
agacdikenmuteahhit: karşıya geçecekmiş de akbilinde 2 lira varmış. bu parayla geçebilir miyim diye soruyor
22.06.2017, 12:14
okumuşcahil: akıllı biri cevap vermez saten
22.06.2017, 14:34
merkez34: geçiyosun
22.06.2017, 19:18
zzz: tek ders sınavı ücretlimi lan ne saçma
bayangülücük: geçişler için ders denkliği belgesi mi o nasıl oluyor biri bana bi anlatabilir mi acaba?
psychologist: derslerin denkliğini gösterebilmen için ders planını ve ders içeriğini gösteren belgeleri alman lazım bunları da kendi fakültenin sekreterliğinden alabilirsin
22.06.2017, 14:28
hazon: yaz okulunda açılan dersleri bir türlü bulamıyorum yardımcı olucak biri var mı acaba ?
okumuşcahil: sevdiğiniz kızın sizin paranızı sevmesi var bide ...
lacivert: para neki kardeşim yeri gelir bir bakarsın biter elinde avucunda kalmaz para bitince o kızda uçar gider ... bırak sevsende hayır mı gelir kendin diyorsun paramı seviyor senin işinde zor paran var çevrende bir sürü boş kalabalık var kolay kolayda ayırt edilmiyor seni gerçekten gören insanlar mı yoksa paranı gören insanlar mı
21.06.2017, 23:39
lacivert: okulun dans klübü hakkında ne düşünüyorsunuz
ramram: hicbisey ?
21.06.2017, 19:59
lacivert: taktik maktik yok ram ram
21.06.2017, 23:36
3096: 2.sınıf hukuklar hangi kitapları kullandınız güz döneminde
hukuklu: arkadaslar hukukta f olan dersimi yaz okulunda almak istiyorum ancak devletten alabiliyor muyum
hıkık: hayır
21.06.2017, 07:22
lacivert: hayır
21.06.2017, 11:25
agacdikenmuteahhit: ha-ha! hayırcılar toplanmış yine... daima millet kararimiz evet!!!!
21.06.2017, 11:28
okumuşcahil: bütte finalden düşük alırsak ganoyu dusururmu
sosyolojici: düşürebilir
20.06.2017, 19:38
okumuşcahil: ff ama once
20.06.2017, 19:47
sosyolojici: o zaman etkilemez tabii dd iken ff olursa etkiler ama ff yine ff ise ganoyu nasıl etkilesin
20.06.2017, 19:59
johnconstantine: bencılce davranıslarımız yüzünden fark edemiyoruz en yakınımızıdaki bizi seven ınsanı bu yuzden mutsuzuz umıtsiziz...
johnconstantine: chat hepte bos ya bu nasıl bı ıtıraf sitesidir
agacdikenmuteahhit: sosyoloji okuyup 3.00 üstü ganosu olan bir arkadaş bana ulaşabilirse çok çok çok sevinirim. mail: vendamuziksovaa@gmail.com
nedemiş: mat2 cc(geçme) notunu bilen var mı ?
unicornsarereal: muhtemelen 40-45 civarıdır
20.06.2017, 00:24
q7adamol: geçme notu dd ve 30
20.06.2017, 10:17
asliytrn: yaz okulunda 11 kredi alınıyor mu ?
everywhere61: bildigim kadarıyla max. 9 kredi alınabiliyor.
19.06.2017, 17:46
notlawyer: hukuk 2. siniftan birinin yardımı lazim..
hukhuk: buyur
14.06.2017, 20:32
gugukcu: efendiimmm
18.06.2017, 00:44
saltbae: güz dönemi hangi kitaplari kullandınız arkadaşlar
19.06.2017, 10:15
adhajnfdp: yaz okuluna bursun etkisi oluyor mu ?
athena: olmuyor bildiğim kadarıyla ek olarak alıyorsun çünkü
19.06.2017, 01:43
lacivert: malesef olmuyor ben sormuştum aslında başka özel üniversitelerde var misal yeditepe örneğin yüzde yüz bursluysan yaz okuluna para ödemiyorsun yada yüzde elli isen yarısını ödüyorsun ama bizim okul sömürmek için herkesten aynı miktarı alıyor
19.06.2017, 10:10