İtiraf gönderebilmek için üye olmalısınız. Buraya tıklayarak üye olabilirsiniz.

aly: arkadaşlar ben gemi ve yat tasarımı okumayı düşünüyorum bana bulunacağınız tavsiyeler ya da öneriler var mı ve bölüm hakkında bilgi verebilirseniz de yok sevinirim
hayat: çok sabırlı biri olman gerek bir de uykuyu sevmemen gerekli. çok genel oldu sen neyi merak ediyorsan yazarsan cevaplarım
23.04.2019, 00:32
örtmenbey: ben yanmasam
sen yanmasan
biz yanmasak
nasıl çıkar karanlıklar aydınlığa ..
s.nvs: merhaba, bir ricam olacaktı. bu sene bir alan çalışmamız var ve mühendislikten 1.sınıf, hemşirelikten 4.sınıf öğrencilerine ihtiyacımız var. en fazla yarım saat kırk dakika sürecek bir görüşmemiz olacak. yardımcı olmak isteyen olur mu acaba ? sorularımız istanbul hakkında olacak. katılıcımlar isterlerse kimliklerini açıklamak zorunda değiller. fakat görüşmeler grup halinde yüz yüze olacak. şimdiden yardımcı olmak isteyen olursa, teşekkürler.
malıntepesi1: bu üniversiteyi düşünen varsa gelmesin muhendıslıge hiç gelmesin bi elin parmaklarını geçmeyecek hocalar hariç egoist hocalardan dolayı hoca demeye bile bin şahit sadece egolarını tatmin eden kişiler bir şeyden haberleri yok bomboş bir okul akepeliysen yücesin derslere girme geçersin hepsi hükümetin yancısı
fury11: selam arkadaşlar kendi bölümümüz içinden ilk 3 e girersek bu senenin sonunda okuldan burs alabiliyor muyuz
hayat: evet 1. yuzde 75 ikinci yuzde 50 üçüncü yuzde 25 alıyor. sıkıntı bölümdeki tüm öğrenciler sıralanıp burs veriliyor yani s a
07.04.2019, 20:14
hayat: sadece kendi sınıf arkadaşlarınızla değil
07.04.2019, 20:14
oguzcelik: arkadaslar gemi ve yat tasarımı için maaşlar hangi rakamlar arasında oluyor kendi ofisimizi açmamız için ne kadar süre gerek ve erasmus projesiyle italyaya gitmem için ne yapmam lazım şimdiden çok teşekkür ederim
örtmenbey: bu güzel sorularına cevap bulabileceğin en güzel mecra burası zaten kanka
19.03.2019, 10:03
hayat: çok para da kazanabilirsin az parada . bu sana bağlı. mezun olup bir şirkette işe girdiğinde giriş ücret 3000-3500 civarlarında kendi işimi yapacağım dersen çok iyi çevren olmalı ya da stajda çok etkin olmalısın iş sende bitiyor yani kimse kimseye gel al şu işi köşeyi dön demez erasmusa italtaya gitmnde sorun yok gidenler var dilin iyi olmalı bir d belirli bir dönemde başvuruda bulunabiliyrsun
07.04.2019, 20:12
özkan: ozel egitim ogretmenligi okuyan biri ulasabilirmi
12334: common law sınavı hakkında bilgi verebilir misiniz? örnek sınav varsa atabilirseniz ya da zorluk derecesi hakkında bildiklerinizi söylerseniz sevinirim
ahukrkmz: merhaba psikolojiye gecis yapacagim devam konusunda nasillar ? memnun musunuz bolumden
mimarel: merhaba, pafta tasarımı, sketchup modelleme, diyagram konularında destek vermek istiyorum
kekemevegeveze: hukukta bitirme tezi varmı bilen biri varmı
örtmenbey: kekemevegeveze mi? reis sen bensin ben senim ya seni bulmam lazım mail ver bana
11.03.2019, 22:46
cx.shadp: kampüs içi ring otobüsleri nereye kadar gidiyor ve tüm öğrenciler faydalanabiliyormu acaba??
amor fati: önümüzdeki okul dönemi için kayıt yenilemeyi ne zaman ve nasıl yapıyoruz acaba??
flaubert: arkadaslar kutuphanede wifi ye baglanmak icin ne yapmamiz gerek maltepe student olarak gorunen ağa tikliyorum eap yöntemi çıkıyor ne sekilde girildiğini bilen varsa rica etsem açıklar misiniz tüm yontemleri denedim ama ben baglanamadim ayrica bir sifre mi almak gerek ?
mr.fth: ogrenci numaran ve mubis sifrenle giris yapiyon
01.03.2019, 21:06
flaubert: cok tesekkurler cevap icin ama iste benim telefonumda sim yazan bir sey cikiyor ona tiklayinca sifre ve ogrenci no istemiyor neyse artık sanirim tel benim telefonla alakali sunucu baglantisi hatali yaziyor cünku
02.03.2019, 11:10
blackcarsi: mimarlık bölümü için hazırlık sınıfından bölüme geçerken yaz okulunda proje alabiliyor muyuz?
not: dgs
xxng: zorunlu ingilizce dersi muafiyet sonuçları açıklandı mı açıklandıysa nereden bakabilirim ve -yoklamaalırlar mı_
psikostdnt: sosyal bilimler için matematik ilk günden ders işlenir mi
biredebikişilik: arkadaşlar merhaba. tam burslu öğrencinin okul uzatması durumunda bursu nasıl kesiliyor? yani ders başına mı ücret ödeniyor yoksa uzattığın kadar dönem ücreti mi veriliyor? bilen cevaplarsa sevinirim
saywhat: çap için sormuştum bunu. kalan dersler kadar ücret ödersiniz demişlerdi, anadal için de aynı olduğunu düşünüyorum
12.02.2019, 10:56
asdef: arkadaşlar tuzladan maltepe üniversitesine gelen iett varmi sadece 2 kere kalkan bir iett var diye duydum ?
fury11: arkadaşlar ing2 için hoca seçimi yapıcam ing 1 ile aynı hoca olmak zorunda mı yani farklı bir hoca secsem olur mu ing 2 için
tn005: farklı hoca seçebilirsin
07.02.2019, 14:47
fury11: teşekkürler
08.02.2019, 16:00