İtiraf gönderebilmek için üye olmalısınız. Buraya tıklayarak üye olabilirsiniz.

kartanesi: selam aşklarım...
site baya baya bitmiş... özledim sizi
eastblood: bizde seni......
23.05.2019, 05:17
kartanesi: en çok sen özledin dimi bebeğim
26.05.2019, 03:24
eastblood: en çok ben tabi,sensiz buralar bitik baksana bır sey sormusum aylar sonra cevap veren tek insansın
28.05.2019, 01:21
athena: selam sana ey gençliğim kdkdk
13.06.2019, 04:03
kartanesi: son senem ve çok mutluyum bu okuldan kurtulduğum için, darısı sizin başınıza arkadaşlar.... gece gece bu mutluluğumu paylaşmak istedim sizlerleeeee
athena: seni o kadar iyi anlıyorum ki...
17.11.2018, 02:19
17.11.2018, 23:38
kartanesi: okulu yarım dönem erken bitirdiğim için pişmanım galiba... okulu özledim arkadaşlar ldödodsödkkdmskd
20.05.2019, 04:17
eastblood: yaşıyosun bu hayatı jfnjcnc
23.05.2019, 05:17
kartanesi: eh işte biraz soslzozooslxo
26.05.2019, 03:25
örtmenbey: işte öyle bir şey
nacho: eve çıkmayı düşünen yada ev arkadaşı erkek arkadaş var mı yeni eve çıkmayı düşünüyorum
biyiklihemsire: merhaba eve çıktınız mı
17.05.2019, 12:10
nacho: dönem başında eve çıkmayı düşünüyorum şuanlık kalacak bir yer buldum yaz sonunda ev aramayı düşünüyorum
21.05.2019, 19:24
nacho: siz eve çıkmayı düşünüyor musunuz. hemşire misiniz ?
21.05.2019, 21:32
biyiklihemsire: hemşireyim çalışıyorum ben bi an önce bulmam lazım
22.05.2019, 20:26
nacho: hmm anladım
23.05.2019, 01:44
kartanesi: ulan kep atmaya gelmek için uçak biletine 450 euro verdim, o tören yapılmazsa bu okulu yakarım şerefsşzler
eastblood: netflixte izlenilcek dizi önerileri söylermisiniz (düştük buraya)
13.02.2019, 04:05 (13.02.2019, 04:10 düzenlendi) - 1 yorum
kartanesi: mail at bana, söyliyim ))
20.05.2019, 04:18
m4lde234: sanki hiçbirşeyden zevk almıyormusum gıbı sızın de oyle mı hanı eskı kovboy fılmerınde olur ya bir rüzgarda oradan oraya yalpanan top gibi birşey ha işte onun gıbı hıssedıyorum aynı
manly: bizim oukdan gay var mı takılalım biraz
aday16: bihale diye bi site açılmış okulda bi kaç kişiden duydum bugun arkadaş orjinal jbl kulaklıgı çok uygun fiyata almış youtube da reklamları falanda dönüyo ne düşünüyosunuz
flaubert: bu sacma sapan mezuniyet balosu hangi akla hizmet sali gunu yapiliyor anlamiyorum o gun saat 5 e kadar dersim var okuldan cikip hazirlanmak kac saat surecek herkesin ozel araci yok o kadar dusuncesizce bir etkinlik ki her sey sadece gosteris icin. ayrıca neden butun fakulteler bir arada balo yapiyor ,ne denli verimli ve anlamli bir balo olacak dusunulmemis dahi , yine rezalet bir uygulama , yine gosteris. kep torenlerimiz dahi ayni anda , hic kimse diger bolumlerin konusmalarini dinlemek beklemek zorunda degil , 1 kisi de çıkıp ne oluyor demiyor. her sey normal tabiii.. hangi universitede her bolumun kep toreni ayni anda acaba !!!!
1903: erken kayıt yenileme ne zaman başlıyor bilen biri varsa yazabilir mi?
nacho: 02,05,2019 günü başlıyor mau öğrencisi isen zaten mesaj olarak bilgilendiriliyor
25.04.2019, 14:47
evarayan: maltepe feyzullah mahallesinde kiralik 2+1 merkezi sisem km43 , km44 otobüs durağı kaptan sokak (ilk durak yanı) merkezi sistem sahile yakın daire ev arayanlar ulaşabilir.
mail adresi ozaltunn@hotmail.com
1903: arkadaşlar erken kayıt ne zaman başlıyor bilgisi olan varsa yazabilir mi
345543: arkadaşlar fazladan alınan üseçler aa olsa bile ortalamayı dusuruyor mu? üçüncü ve dördüncü üseçler
örtmenbey: çatla eridiki buzlar çatla dağ taş yerinden oynar
mimardestek: merhaba arkadaşlar,
poster, broşür, pafta tasarımı ve 3d modellemeler de destek vermek isterim.
bora karaman: 0537 616 89 17 ulas bana acil
20.03.2019, 13:52
kron tx 150: 34 hb 0304 plakalı hachiroku kimin acep?
örtmenbey: şu iki haftada ölmessek daha ölsekte ölmeyiz be kardeşş
örtmenbey: gelme istemem sana ihtiyacım yok ben bana yeterim .
hadieyvallah: kral senin için bi tane yakıyorum
13.02.2019, 02:30
cansuu: arkadaşlar ders seçicem ingilizce için evrim hocamı canan hoca mı ingilizcem yüksek gelmeli bildiğiniz başka hoca var mı ? cevaplarsanız sevinirim