İtiraf gönderebilmek için üye olmalısınız. Buraya tıklayarak üye olabilirsiniz.

mubis: robot sıkıyosa sana ders seçimi görevini yüklesinler de görelim aslanım, kim akmış kim kara
hadieyvallah: mübiste bir bok yapmıyor çökmekten başka
18.09.2018, 18:22
mubis: yöresel çökertme oyunu web sporları derneği üyesiyim ben.
19.09.2018, 11:00
mubis: moderen ve frankfurtlu bir sistem olarak hobilerime özen gösteriyorum.
19.09.2018, 11:01
hell0fri3nd: ohh cok guzel dersler sectim cok mesudum secemeyen dusunsun
örtmenbey: ahahaha aynen kanka seçemeyenler düşünsün bende seçtim
19.09.2018, 00:28
hadieyvallah: ben seçmelileri seçemedim danışman hocasıda seçmiyormuş mail attım takip et açılınca seç dedi
19.09.2018, 00:29
aranızdanbiri: ne seçmeliymiş abi, neden fazladan ders ister öğrenci
hadieyvallah: mezun olmak için belli bi sayıda almak gerekiyor seçmeli dersi
18.09.2018, 21:37
aranızdanbiri: kontenjan kalmayıp alamayanlar mezun olamıyolar mı?
18.09.2018, 21:45
hadieyvallah: hayır parasını verdiğin şeyi vermek zorundalar zaten açıcaklar kontejan
18.09.2018, 21:48
aranızdanbiri: tamam, teşekkür ederim.
18.09.2018, 21:51
mubis: sözüm robota: yol göstermekle milleti gezdirmekle olmaz koçum dersleri seçemedikten sonra gezseler nolur gezmeseler nolur pehh.
mubis: robot size ders seçtirtmez ama saçımı süpürge ettim yıllardır benn...
mubis: mühendislik fakültesi yeni aseçler sicak sicak firindan çikti ben de mubislik olsun diye cakistircam şimdi derslerinizle yine seçemeyeceksinizz
hadieyvallah: mimarlık fakültesinin seçmeli derslerinin kontejanlarını aç çabuk
18.09.2018, 16:30
mubis: çakışma er ya da geç hepinize tecelli edecek...
18.09.2018, 16:34
hadieyvallah: allah belasını versin bu sisteminde kontejanları az açanında
18.09.2018, 16:35
mubis: de ayrı yalnız. hata.
18.09.2018, 16:47
hadieyvallah: yoo birleşik
18.09.2018, 17:00
mubis: görüyorum ve arttırıyorum. şimdi mimarlığa diktim gözümü bi flush royale de onlara geliyor
18.09.2018, 18:00
mubis: bronzluğumun sırrı seçmeli dersler
mubis: ay bi sicak basti yine kitliktan mi ciktiniz yavas secin
mubis: seçmek seçmekse, seçmemek seçmemektir sizinkisi seçememek... -mubisrokrates
mubis: seçmeli almak öyle her yiğidin harcı değildir yeğenim
hadieyvallah: seçmeli ders kalmadı sayende allahın cezası hepsinin kontejanı bitmiş aç şimdi
18.09.2018, 09:48
mubis: kudur
18.09.2018, 13:33
18.09.2018, 13:34
hadieyvallah: 1 tane daha şikayetim var şu seçmeli derslerin yanına açıklamasınıda koyunda seçmeden önce bi fikrimiz olsun
18.09.2018, 13:36
mubis: seçtikten sonra da fikrinin olacagından şüpheliyim
18.09.2018, 14:09
mubis: http errror 503. the service is unavailable.
18.09.2018, 14:10
raiden: peki bize bu mizahı yapıyorken aynı zamanda istediğin derste kontenjan açılması için danışman hocana mail yağdırmanı nasıl açıklayacaksın?
18.09.2018, 14:15
mubis: mubisim ben mailim yok admin de mailini vermiyor pinti
18.09.2018, 14:27
hadieyvallah: değişik değişik konuşmayın ben hiç bişey anlamadım : d
18.09.2018, 14:30
örtmenbey: hahaha beter ol zalim mubis ders seçimini yaptımki hahaha üstelik istediğim seçmeli dersleri aldım hahaha haftaiçi boş günümde var hahaha
18.09.2018, 14:33
mubis: tdk web sayfası olmadığıma o kadar mesudum ki kuzum
18.09.2018, 14:37
hadieyvallah: mail attım artık seninle işim bitti allahın cezası mübis
18.09.2018, 14:48
mubis: senin yaptığın gider benim hoşuma gider varsa şeklin vizelerden sonra beklerim
18.09.2018, 14:57
hadieyvallah: hocadan öğrenirim sana bakacağıma büte bile kalmam
18.09.2018, 15:01
mubis: sayemde yükselen ganoları görüyorsunuz anlatmaya gerek yok bi de mubis işe yaramaz derler
18.09.2018, 15:04
mubis: hata.
18.09.2018, 15:05
hadieyvallah: allah belanı versin mübis danışman hocası ben ders seçmiyorum diye mail attı bana ara ara açılıyormuş dersler o zaman seçecekmişiz takip edip çok saçma
18.09.2018, 15:06
mubis: bela okuma lan.
18.09.2018, 15:07
mubis: http error 503. the service is unavailable.
18.09.2018, 15:07
sıla: tıp dönem 1de secmeli dersleri nerden secicez? acil yardım
mühendis53: tıp mubisi ayrı diye biliyorum.
17.09.2018, 09:01
ceren01: ben de tıp dönem 1im mubistıpa giriyorum ders seçimi diye bi şey yok
17.09.2018, 12:24
sıla: tıp mübiste hicbir sey gozukmuyor ders secimi falan da yok
17.09.2018, 12:25
ceren01: aynen öyle ben de bende mi sorun var diyodum sekreterliği de arıyorum cevap vermiyolar
17.09.2018, 12:29
sıla: ben de aradim acan olmadi sanirim biz secim yapmiyoruz
17.09.2018, 12:39
ceren01: normalde seçmelileri seçmemiz gerek en azından diye biliyorum belki sonradan açılır bizimki bilemedim
17.09.2018, 12:47
sıla: açılicak heralde ama danismanimiz bile gozukmuyor
17.09.2018, 13:24
ceren01: giriş yapıyorum bomboş zaten danışman yok ders yok. en azından bilgilendirseler ya da telefona cevap verseler güzel olurdu ama bekleyeceğiz artık
17.09.2018, 14:10
sıla: en azindan ne zsman secicez bilsek boyle beklemeyiz süreklu rezil bi sistem
17.09.2018, 14:42
ceren01: bence de sinir oldum
17.09.2018, 14:51
sıla: çıktı mi sende?
17.09.2018, 17:57
ceren01: çıkmamış hala
18.09.2018, 00:28
idareeder: tıp fakültesindeki seçmeli dersleri dönem başladıktan 2-3 hafta sonra dilekçe ile seçeceksiniz, meraklanmayın
18.09.2018, 14:30
hadieyvallah: anneni sevmiyosun anladıkta neden saygı duymuyosun
mubis: hedef ben miyim tayfun
18.09.2018, 14:23
mubis: çökertmeden çıktım da halilim aman seçemezsin dersini belalıııım. hata.
mubis: http error 503 . the service is unavailable .
mubis: robota çok pis kıl oluyorum
mubis: denizde kum bende inovasyon
mubis: bugun herkesin gerçek yüzü belli oldu ne pislik çıktınız yav frankfurttaki sunucularımın kablosunun imal edildiği yere söven bile var.
mubis: meksika dalgası yaptım sitelerle nasıl sırayla çöktüler amaaa seçemeyecekseniz bari böyle seçemeyin dersleri
mubis: sırada yeni kayıtlar var hepinizi kudurtucam
mubis: bakanın sözünü kesen robot geldi mertlik bitti...