İtiraf gönderebilmek için üye olmalısınız. Buraya tıklayarak üye olabilirsiniz.

kinikpsikolog: gençler seçmeli ders seçmeyecekseniz sonra gelin be
örtmenbey: hayatımda gördüğüm en mantıklı yazı
17.09.2018, 10:49
örtmenbey: 5 saattir sistemin açılmasını bekliyorum eğer açıldığında istediğim seçmeli dersin kontenjanı kalmamış olurda haftanın her günü okula gitmek zorunda kalırsam bu mübiside üniversiteyide kampüsüde yakarım yıkarım enginlere sığmam taşarım
örtmenbey: 1. sınıfa başlayacak arkadaşlara şimdiden bi kıyak yapayım : okulun ilk haftası yani 24 eylülün haftasında okula gitmenize gerek yok oryantasyon haftası oluyo fakülteleri derslikleri felan gezdiriyolar gitmesseniz hiç bişey kaybetmessiniz devamsızlığa gelincede ders seçimleri devam edip danışman hocanızdan onaylanmadığı için mübiste yok yazılamıyosunuz haberiniz olsun hadi bb
dilek: peki okula gidip mi onaylatacağız yoksa otomatik mi olacak okula hiç gitmek istemiyorum onun için
14.09.2018, 14:40
örtmenbey: ayın 17 sinde mübisten ders seçimini yap yeter okula gidip danışman hocana onaylatman felan gerekmiyo sitede tam tersini söyleyen yorumlara bakma sen onlar çok biliyolar sonrada 1 ekimde okula gidip derslere girmeye başlarsın işte
14.09.2018, 20:08
hayat: yamlis bilgi verme insanlara bolume gore degisiyor yoklama olayi mesela bizim bir hocamiz gecen sene acilis toreni varken ders yapip kagida yoklama alip sisteme girmisti
15.09.2018, 02:04
örtmenbey: hayaaaaaat beni neden yoruyosuuunnnnn
19.09.2018, 17:25
davar: peki bu 20 eyluldeki ingilizce sinavina hangi sinifta giriyoruz biliyonuz mu ?
19.09.2018, 18:12
fjskakkf: yalniz dusuncede ozguruz egitimde cagdasiz ve bilimde evrenseliz he. diger okullarda yok bu
legendary: olum burayı bile çökertmişsiniz sakin olun üni 1 ler sizin seçmeli dersiniz yoktur kasmayın boşuna 2-3 gibi deneyin
aa: an itibariyle 6.saate girmiş bulunmaktayız
dışmimar: misal hala seçmelilerimi alamadım. abv maltepe üni
yumi: peki bilgisayar başında beklerken aldığım radyasyonun hesabını kim vericek...**********?????????????
ghost: ben böyle okulun 5 saattir bilgisayar başındayım yeter ya o kadar para alıyorlar hala su soruna cözüm bulamıyorlar ya
yumi: sıkıyosa pubg ye gel mubis..
hadieyvallah: siteyi mi yok ettiniz bende mübise tıklayınca adres sayfasında bir şey yazmıyor artık
hell0fri3nd: icerdeyim arkadaslar
nana99: eğitim fakültesi için ingilizce muafiyet sınavı ne zaman bidee çok mu zor
hayat: ing bolumler icin 17 eylul turkce bolumlerdeki zorunlu ing dersi icim tum fakultelerin 20 eylul persembe akademik takvime bakabilirsiniz
11.09.2018, 18:53
hadieyvallah: anneni sevmiyosun anladıkta neden saygı duymuyosun
mubis: hedef ben miyim tayfun
18.09.2018, 14:23
suut1: alemdar demirel hocamız kraldır kesinlikle onu seçmelisiniz ...
suudiprens: kesinlikle katılıyorum suud çelebi ile birlikte okulun sayılı hocalarından
17.09.2018, 18:18
suut1: suud hocayıda hatırlar gibiyim ..
17.09.2018, 18:19
slayer17: arkadaşlar anladık tamam seçmeli derste kontenjan görünmüyor. kendi kendinize kontenjan yaratamayacağınıza göre siteyi terk etseniz de ders seçimi yapsak zira 6 saat oldu bekleyeli.
kgfjgsdhkdjgsl: okul ücretinin 36bin lira olmasi ama her sene basinda saatlerce belki gunlerce ders secimiyle ugrasmamiz asla "hmm acaba bu site problemini nasil cozebiliriz" gibi bi dusuncelerinin olmamasi. sanki bi konserdeyiz ve sanatci sınırlı sayıda tişört dağıtıyo. kapan kapıyo kapamayan başını kapıyo
nihaann3: narcitydeki 2+1 evime bayan ev arkadaşı arıyorum ilgilenenler iletişim bıraksın lütfen
asdfghjklcnsu: ücret nedir
14.09.2018, 17:23
sosyoo12: ücret nedir?
15.09.2018, 12:44
davar: bayan değil kadın
15.09.2018, 19:25
damndude: arkadaşlar ders seçimi ne zaman bilen var mı ?
çift anadalda önceden aldıgımız dersleri almıyoruz degil mi?(ingilizce,türk dili,inkılap tarihi gibi)
zevksizadam: 17 eylül
13.09.2018, 15:23
mmr123: rusça 1 dersi nasıldır ?
18.09.2018, 22:49
mubis: al bence ortalamanı yükselt biraz da devrelerim şenlensin
19.09.2018, 20:47