offline hıkık

Cinsiyet: Erkek

Üyelik Tarihi: 17 Aralık 2014 / 18:23

Son Aktivite: 12 Aralık 2018 / 16:46

hıkık: arkadaşlar 82cm lg tv satılıktır. dişarılarda pahalı pahalı almayın gelin ucuzdan alın..
hıkık: arkadaşlar bugün 12.00 itibarıyla okulum bitmiştir. inşallah hepiniz mezun olursunuz. kendinize iyi bakın.
athena: hayırlısı olsun maü kefenini yırtmışsın
11.08.2017, 21:13
obirhukukcu: hayırlı olsun hikik umarım istediğin gibi bir hayatın olur
13.08.2017, 20:11
hıkık: arkadaşlar hukuk için ingilizce 1 dersini seçecek olan var mı?
prinkipo: nerede yaz okulunda mı?
17.06.2017, 22:35
18.06.2017, 01:43
hıkık: yaz okulu için akademik takvimde bir süre ve ya izlenecek yol belirtilmemiş bu konu hakkında bilgisi olan var mı?
hıkık: tuzla güzeli zayıflamışsın saçını boyatmışsın güzelliğine güzellik katmışsın seni tekrar görmek güzeldi yıllar önce okula kayıt olduğumda ilk etkilendiğim insan..
hıkık: arabası olmayanları pistten alalım lütfen...
hıkık: vuhuu heey hurraa yeni yıl ne güzel eğlen eğlen ölüyoruz yuppii :/
agacdikenmuteahhit: kanka reinadaki o kız ne güzeldi ama...
31.12.2016, 23:39
hıkık: daha reina kafası gelmedi 2 bardak daha lazım...
31.12.2016, 23:43
hıkık: bugün 12.45 km40 ında kahverenkli montlu ve şapkalı kız sen nasıl o kadar tatlı olabiliyorsun anlatır mısın biraz?
agacdikenmuteahhit: ya iltifatin icin gercekten cok tesekkur ederim ama aysal git basimdan ben sana gore degilim
26.12.2016, 20:51
hıkık: seni bu üni.ye yazdırdığım güne... git olm burdan bak git babama söylicem
26.12.2016, 20:55
agacdikenmuteahhit: bak bak yemegi yedi nasil da mutlu espriler sakalar falan...
26.12.2016, 20:58
hıkık: dışarda kar yağıyor benim içime yağmur..
hıkık: geleneksel ''yarın tatil olur mu?'' ''okulda çok kar yağıyor mu?'' ''okulda yerler kar tuttu mu?'' sezonu açılmıştır arkadaşlar herkese hayırlı uğurlu olsun
hıkık: arkadaşlar paintball klubü mü var?
psikolojik danisman: http://sks.maltepe.edu.tr/sks/ogrenci-kulupleri burada yazmiyor, belki acmuslardir. kultur merkezindeki ogrenci islerinin yanindaki sks odasina gidip sorabilirsiniz
04.12.2016, 14:56
hıkık: teşekkür ederim yoksada kursak mı paintball seven yok mu aranızda takımlar oluşturalım
04.12.2016, 15:01
psikolojik danisman: doga aktiviteleri kulubu var, belki onlar paintball filan yapiyorlardir. onlarin kulubune dahil olabilirsiniz aslinda ve bu paintball fikrini one surebilirsiniz
04.12.2016, 15:10
psikolojik danisman: bu yil yeni kurulmus bir kulup mu?
04.12.2016, 15:57
psikolojik danisman: hayirli olsun.
04.12.2016, 17:34
hıkık: maçlar falan yapılıyor mu
04.12.2016, 18:56
psikolojik danisman: antremanlari nerede yapiyorsunuz?
04.12.2016, 19:48
psikolojik danisman: anladim, tesekkurler.
04.12.2016, 23:26
hıkık: bugün 13.00 civarlarında okula giderken km40'taki sağ ayağında dövme olan sarışın kız nefesimi kestin resmen tebrik ediyorum
hıkık: bugun 13.00 sularinda km40ta arkada oturan sarisin kiz sag ayak bileginde dovme vardiii nefesimi kestin resmen
hıkık: arkadaslar hazirlikte 7 eyluldeki sinavi gecemezsr bir ogrenci 20 eyluldeki sinavdada muaf olabiliyor mu yoksa 20 eyluldeki sinav sadece siniflari belirlemeye yonelik mi?
psikolojik danisman: olamiyor,ikinci sinavda sadece seviyesine gore sınıf belirlemek icin
05.09.2016, 22:26
ganyotcu: danışman sence 7sindeki sınava giriyim mi? yani ing sıfır ama hani girsem mi.girmesem mi kararsızım
05.09.2016, 22:50
psikolojik danisman: bence ikisine de girin, bir kaybınız yok. istanbuldaysaniz girin deger.
05.09.2016, 23:35
ganyotcu: sapancadayımda gelsem mi gelmesem mi bilemedim
06.09.2016, 00:04
psikolojik danisman: kac saat yol? bence siz karar verin, sinavi girmek istiyorsanız girin. 20 sindeki sinavda stream 1 degil de stream 2 de olsaniz cok iyi olurdu. denemeye degerdi.
06.09.2016, 00:48
ganyotcu: ya yol sıkıntı değil ama ben hani hocaların hani sınava bile girmedi bu falan denilmeain hıca kanaatiyle anca geçerim çünkü alalalal ondan giriyim mi dedim
06.09.2016, 00:54
psikolojik danisman: ondan yana sıkıntı olmaz, bir sey demezler. kocaman hazirlik, kac ogrencisi var. kim girdi, kim girdi de gecemedi vs. ona hocalaeun baktiklarini sanmiyorum. siz girmek istiyorsaniz girin. 20 eyluldekine girmezseniz en düşük sinif olan stream 1 den baslarsiniz.
06.09.2016, 01:12
ganyotcu: girsemde ordan başlicam
06.09.2016, 01:13
queenelizabeth: seviye belirlemeye girmeni tavsiye ederim. en azından kendini test etmiş olursun.
06.09.2016, 01:15
psikolojik danisman: yine siz bilirsiniz, size kalmis girip girmemeyekarar vermek.
06.09.2016, 01:16
avikat: sinav saati kacti arkadaslar
06.09.2016, 16:53
hıkık: commoncılar burda mı yarın sınava giren common lawcıları göreyim
gugukcu: gectin mi
02.06.2016, 12:02
hıkık: kaldımmmm
02.06.2016, 12:28
gugukçu: oyy inşallah bütte gecersiniz
02.06.2016, 23:13
gugukçu: başlik tarzi sordu vize finalde ama bütte vize final konularini kariştirip içerik soruyormuş,her şeye hazirlikli ol. bende bildiğimi yapamadim unuttum heyecanlandim sinirdan geçtim
02.06.2016, 23:25
hıkık: (( inşallah geçerim tek dersim ayrıca ben üst sınıfım :/
03.06.2016, 02:37
hıkık: kızların hoşlandıkları ya pahalı evlerde oturuyor ya da pahalı arabaları var buraya sırf yazdıklarınızı ve düştüğünüz durumları okuyup gülmeye geliyorum alemsiniz gençler ama doğru yoldasınız devam
premses: yorum olarak atsaydınya ahaha sağol güldüm hukukcusun diye herşeye muhalefet olmana gerek yok bence hangi duruma düşüyormusus merak ettim doğrusu hem sanane be bi laf sokma çabaları sana mı sorucaz hangi maddi durumu olan erkekten hoslanayim diye
16.05.2016, 05:09
1hukukcu: premses sen önce git prenses ol ondan sonra gel burda üstüne aldığın şeylere atarlan!
16.05.2016, 14:28
hıkık: yarası olan gocunuyor ne güzel bak kendilerine açık ediyorlar hemen
16.05.2016, 15:29
3096: gençler şu sayfadaki şu gerginlikşer artık gerçekten geriyor premsesin nicki eğlenceli biri olmasından kaynaklanıyor ayrıca bu aralar herkes başımıza tdk kesildi bunlar ne kelimeler ya yok yarası olan gocunur yok bilmem ne yakışmıyor insanların nerde kimle ne hayal ettikleri ne zamandan beri herkesi ilgilendirir oldu bunu anlamıyorum
16.05.2016, 17:17
hıkık: ben düşüncelerimi yazdım siz atladınız konuya ben sadece yazdım o kadar ister oku geç ister olaya atla ben zorlamadım sonuçta
16.05.2016, 18:11
3096: evet zorlamadın buda benim dikrimdi aynen dediğin gibi ister oku ister geç
16.05.2016, 18:19
hıkık: ama sen bir önceki beyanında beni suçlar nitelikte konuşuyorsun cevap hakkı doğuyor bana zan altında bırakıyorsun
16.05.2016, 18:20
3096: yoo olanı söylüyorum
16.05.2016, 20:20
şiirsever: zaten hoslandiklari da maddi durumlari oluyor genelde çocuklar degil ahxhshxh
16.05.2016, 20:29
3096: kişi kendinden bilir işi diyelimde geçelim
16.05.2016, 20:48
şiirsever: 3096 lafin banamiydi bilmiyorum ama insallah bana degildir. cunku ben sizin yorumlarinizi okumadan once direk yazilan muhabbete yorum yaptim. ayrica kisi isi kendinden bilmiyor etrafindan goruyor . ama sunu soylemeden gecemicem , bu kadar batiyorsa sana soylenenler kendinde ayni hirtliklari yaptogin icin kotu muameleyi kaldiramiyor olmalisin. bi daha bana yurume burda sakın , her seyide uzerine alinmayiver. muhattabim bile degilsin ve ben burdaki hic kimseye laf sokmadan tarafsiz bi sekilde duruyorum aylardir. hani bilmem anlatabildim mi? burada iki gram bisey konusuluyorsa ve sana soylenen bir sey yoksa lafa atlama. soz gumusse sukut altindir susacagin ve duracagin yeri bil. sana verdigim tek ve son cevabimdi suan anama kufurde etsen sana cevap vermeyecegim. kendini bu kadar ezik goren yazilan kotu seyleri uzerine alip , kendine hakaret eden bi insanla muhattap olmam zaten. iyi geceler canim benim.
16.05.2016, 22:14
3096: üzerime mi alındım bu kadar yazılandan bunu mu çıkardın ister yaz ister yazma belli ortalığa yorum yaptığın neyi ne kadar üstüne alındığın 30 cümlelik paragrafından ister yaz ister yazma hırtlık konusunadacgelirsek seviyenden belli ne tip biri olduğun neyse ya bi durum atılıyor kendinizi göstermek için ortaya atılmaya devam et sen
16.05.2016, 22:20
buzkraliçesi: heyyy şiirsevere laf yok !!!
17.05.2016, 00:26
şiirsever: aşkım mısın? raaaaaaad ol bebisim umrum dışı suan yazdigim seyi uzerine alip bana laf yapiyor sonra uzerimemi alindim diyor. neyse yani muhattap olmayalim biz hayatim ♥♥♥♥
17.05.2016, 00:43
1hukukcu: 3096 tdk ya başkan olacağım
17.05.2016, 11:47
3096: hayırlısı
17.05.2016, 12:33
hıkık: yurt yönetiminde oturup maaş alanlar var bide diyorlar ki bize hoca diyeceksiniz ama hepsi vasıfsız işçi aldıkları maaş bir dünya ama sorun çözmeye gelince bir halta yaramayan insan sürüsü. okula ve yurt yönetimindekilere sesleniyorum elbet okuyorsunuzdur buraları aldığınız para haram olsun bir halta yaramayn insan toplulukları!
biyopsi: kardeş eline sağlık
18.02.2016, 17:11
obirhukukcu: ne gibi bir sorununuz var? yurt gorevlilerindeki isleyis su sekilde siz sorunu bildiriyorsunuz onlar da 1 ust makama bildiriyor boyle boyle kimse sorumluluk almak istemiyor ozellikle maddiyat ile ilgili bir konu olur ise
18.02.2016, 20:28
pdrci97: kesinlikle her kurusu haram olsun
19.02.2016, 00:05
hıkık: 04 ocak 2016 da baslamasi kararlaştirilan final sinavlari olumsuz hava koşullari sebebi ile ve meteorolojik öngörü ve de yoğun buzlanma sebebiyle , 1 gün gecikmeli baslayacaktir. yurtta kalan ve uzaktan gelen öğrencilerimizin mağdur olmamasi için pazartesi başlayacak sinavlar ileri bir tarihe ertelenmiştir . rektörlük.
manitu: nerede yazıyor bulamadım ?
03.01.2016, 02:15
oldboy: hayır milleti trollemenin sana sağladığı fayda ne arkadaşım. azıcık kendinize gelin. hukuk okuyan adamlarsınız.
03.01.2016, 02:33
psikolojik danisman: okulun sitesindeki duyurular kısmında görmeden inanmayın böyle şeylere..
03.01.2016, 10:46
pembegul: arkadas dalga gecmek istemis anlasilan. sitede boyle birsey yazmiyo
03.01.2016, 14:26
manitu: inşallah arkadaşın finalleri bok gibi geçer de aklı başına gelir
03.01.2016, 18:34
lera: kar fırtınası ve çığ tehlikesini de eklesen daha inandırıcı olur.
03.01.2016, 19:07
bursalı: temiz kalpliymişsin vesselam
03.01.2016, 21:34
hıkık: arkadaslar benim bircok yerde baglantim var durup dururken yazmadim ben onu ama bundan sonra bilgi falan yok son anda ogrenirsiniz artik.
03.01.2016, 21:37
maltepe psikoloji: arkadaşlar hıkık doğru söylüyor üniversite mesaj gönderdi
03.01.2016, 21:53
kartanesi: 20 saat önce yazmış, o zaman sadece dilden dile dolana bir mesajdı. şimdi yeni attılar
03.01.2016, 22:03
psikolojik danisman: resmi açıklama yapılmadan ben pek bu tür şeylere inanmıyorum. cunku zaten tatil olmasini herkes istiyor; kimi trolluyor,kiminin kaynagi saglam olupta yaziyor ama kim hangi amacla yaziyor kestiremiyoruz. arkadaslarin da tepkisi bu yuzden ve burada genelde zaten dalgasina bu tur seyleri yaziyorlar.ve o yuzden en garantisi resmi siteden duyuruldugunda inanilmasi..
03.01.2016, 22:16
maltepe psikoloji: ben sizin ne demek istediğinizi anladım başta ben de inanmamıştım zaten sadece okul mesaj gönderdikten sonrada insanlar tepki göstermeye devam ettikleri için ben de açıklama yaptım
03.01.2016, 23:05
hıkık: son dakika arkadaslar akom akod dan yapilan aciklamaya göre istanbulu yarin kar vuracak pazartesi ise normal hava olacak pazartesi 1 günlük tatil olabilir su an okulda da cok yoğun yağiş var yarin da kar yağişli
buzkraliçesi: burdan haberleşelim ya tatil olursa bilen yazsın
02.01.2016, 17:42
951: inşallah
02.01.2016, 23:42
manitu: kar yağışı yok okulda ama sert bir kar var yürümek zor. okulun yol kısımları açılmış durumda kapandığında sürekli çalışma yapılarak açılıyor. okulun tatil yapma konusunda inatçılığını göz önüne alırsak pazartesinin tatil olması hayal
03.01.2016, 01:33
hıkık: okulda mahsur kaldık çok yoğun kar yağışı var
psikolojik danisman: ciddi misiniz? pazartesi bu gidişle tatil olur gibi geliyor bana.
02.01.2016, 16:01